tisdag den 8 MARS 2011

2011-03-08 @ 14:31:19
kom inte på någon rubrik fick bli denna!

nu kom jag hem från skolan, gött att sluta tjugo i två!!!!!
emelie ska komma snart tror jag, hon slutar halv tre så snart kommer hon jaup!
vi ska fixa lite saker på bloggen.. kanske blir en ny header vem vet?
första lektionen hade vio eng prov.. jätte kul, fast ne. nu sitter jag och bloggar, chattar med en.
idag har vi ingen träning........ men imon ska vi springa ute, måste verkligen köpa nya skor. för jag har problem med mina hälsednar och har inlägg i mina inne skor men inte ute skor för dom har för hög sula men jag måste ha de ute men de kan jag inte.. men strunt i de, de fixar sig. snart ska pappa gå ut med lennart och sen ska vi göra maaaat
är så hungrig för de är ingen go mat på skolan.......vi ska äta snitsel och potatis goooodigood!
men nu ska jag lägga in de hära inlägget och sen ska jag nog lägga in ett till!
bjuder på en ny bild!!!

oh en till!


esther hedin älskar dig mest bruden!

PÅ LÖRDAG BLIR DE GRYMT TJÄJOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0