the studio!

2011-06-08 @ 14:33:07



Idag har min klass och jag varit i stan.Först tog vi bussen in till stan.Sen åkte vi paddan, hah, den va ju jätte rolig! Men man åkte ju i älven och under massa broar. Osthyveln och den var ju skit låg!Alla fick lägga sig på golvet! Sen gick vi in tillträdgårdsföreningen och jag var typ först med Felix och Matilda sen gick vi ochköpte glass.Sen gick vi till Lova och Elin, Lord och massa! Men sen träffa jag min gossiga Elin Bylund! kulkul! Sen åkte vi hem och dock så földe jag med Elin hem för vi ska till T H E S T U D I O! Ska bli så himla kul! VI dusha och gjorde oss i ådning.Snart ska vi äta pannkakor och sen ska jag hem och hämta kläderna till the studio! Bilderna kommer ut senare eller imon,kan inte lova! Dock så har jag inte kunnat blogga på en tag, fråga mig inte varför!
puss / S♥
Google bild
|
|
|
V



Kommentarer
Postat av: Elin bylund

Älskar dig så jävla mycket !

2011-06-08 @ 22:00:28
Postat av: Liza

Vart träffades ni någon stans ? <3

2011-06-09 @ 15:05:18
Postat av: Jessica jonasson

På dena bilden kunde inte man få se brösten?

2011-06-14 @ 16:47:15     URL: http://jessicajonasson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0