längesen

2011-03-26 @ 19:35:05
förlåt, jag har inte bloggat just nu igår och så , jag har som sakt , eller jag har inte sakt de men jag hgar varit ch shoppat med mamma och vi köpte maaaassa kläder ,jag köpte på bikbok för 2890 kt och de blev skit mycket kläder, , men just nu är jag hos veronica och jag och mamma är här med massa andra föreldrar, elin kommer snart också för jag har två små söta gullungar som säger att dom väntar på elen och säger åååååh är hon seg ... haha , men hon kommer nog snart , men om jag har skrivit fel på ''jag'' så är de för att jag har värdens minsta data typ en cm , men nu ska vi se på morsan och polisen som sitter på en bänk, mrn filip kan typ inte läsa så han skrev de på norska, men jag älskar domma knapparna dom är goa, :) imon ska jag till lidköping och träffa lova, hon spelar med 98orna, i new body, och jag ska kolla på min älskling imon, idag spela jag match också mot alingsås, fick skit ont i min höft så kunde typ ionte spela,för i cabby så fick jag en smäll där så jg åph jag ville spela meeer" men jag är inne på ett konstigt internet nu, som heter safari, de är bättre på iphone, men jag kommer nog blogga mycket idag , eller jag vet inte, men sofia , du har ju vunnigt e dag med mig , vi kan ta sova över och liseberg till sommaren eller ? haha, älskar dig , men nu ska jagf kolla på värdens bästa film , hejdååååååååååå !!!
http://elinnilssoons.blogg.se!
en fin bild från filips lilla data !!! messiiiiiiiiiiiiiii'
puss

Kommentarer
Postat av: sofia

ja , det gör vi, askul! haha , älskar dig flummis

2011-03-26 @ 21:56:40     URL: http://sofiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0