hemma från skolan

2011-03-14 @ 14:41:05
har skit ont i huvet så jag är hemma idag, jag vakna halv ett. men snart ska jag gäst blogga hos Lova
och sen blir de nog ingen träning för mig.. men jag kan blogga mycket idag, de kan jag!
helgen i önnered var bäst!  va hemma hos tilda och så åkte vi sporvangn och köpte godis!
sen kolla vi på melodifestivalen! och vinnaren va eric saade! jag och sofia är bäst på att dansa ohyes!
men sen va vi uppe till kvart över tolv, och jag hade värdens bästa sol plats.. på golvet brevid esther och lina!
sen gick vi upp och satte oss i soffan och sen gjorde niclas mat och sen tog vi på oss och sen åkte vi sporvangn till hallen! ÖNNERED VS BACKA önnered vann! men jag kommer blogga mycket!

kommer snart nya bilder !


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0