oh hej.

2011-02-17 @ 21:38:15
emma har pricis satt in min nya header! den blev skit snygg! tack emma!
men just nu har jag packat till vingslöv/cabby cup!
imorgon åker vi, så om ni har lust och vill får ni gärna smsa mig kl  19:00
ni som har nummret SMSAR, ni som inte har får skaffa de någon annan stans om ni har mig på msn,facebook eller bdb!  jag har pricis skypat med daniel och matilda, men dom var tråkiga! men förut var de fys! mac träning , vill jag helst ha! men sen dusha vi och så, sen hemma igen! då satte jag mig vid datan och gjorde lovas header!
men sen var de maaaat och de var oboy med ostmackAAAA , men imon så kanske jag inte hinner blogga, men ni vet så ni får inte döda mig om jag inte bloggar! men jag ska börja med veckans blogg!
kommentera om ni vill vara med!

/smillaaaa

man måste bjuda på sig själv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0