GULD OCH SILVER !!!!!!!!!!!!

2011-02-21 @ 16:56:25
hej, igår kom vi hem med bussen kl 12 och jag kunde verkligen inte blogga !
rubriken talar! guld och silver! vi hade gämna lag, och båda lagen kom till final och så blev lika så vi hade 5 minuter till och sista målet vinner så vann mitt lag för vio fick ett pass på linjen! men guldet är allas!
men så var de skolaaa idag och kunde inte inte gå upp, gick upp 40 minuter i 8 ....
så körde mamma mig, och lova matilda..
och kunde såklart inte jobba, var så jävla trött!  men sen fick jag pengar av lucas och köpte en dricka så jag skulle pigga upp mig lite, nu är jag med johanna och MATILDA ( länk ) men nu  sitter vi vid datan och bilder tog jag inte!
men jag saknar fabian och vincent ! ............

bilden är het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0