sabway!

2011-04-04 @ 19:22:40
hej!
nu kom jag hem från lundbystrand, har kollat på tjejerna när dom spela.Dom spela mot bjurslätt!
vann med 10 bollar! grymt spelat tjejer! ÄLSKAR ER! Sen på hemvägen åkte jag och mamma förbi sabway och köpte baguetter,(stavning) så jag tog ljust bröd med kykling och bacon med smält ost och lök med tomat och sallad och vitlöksås,! mums säger jag bara! Sen kom vi hem och åt, sen var lelle så himla hungrig så jag gav han massor med mat, lilla hjärtiiii! men nu sitter jag och bloggar och är inne på facebook och så, sen senare ska jag ida och emma gå ut på en promenad för det inte var någon träning! så bloggar jag kanske senare!
pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0