johanna&elin

2011-04-05 @ 21:04:51
Hej!
Nu är jag med johanna, elin gick pricis hem! men jag och johanna sitter vid datan!
Johanna ska nog också hem snart, klockan är ju tio i nio just nu.
just nu äter jag och johanna ballerina kladdkaka! mums!!!!
men idag har jag mys kväll med mammis för pappis tränar!
just de, på fredag och till helgen ska jag på cup i vingslöv!
så jag bloggar ingenting i helgen, på fredag åker vi tåg till vingslöv med laget kl 10 på morgonen , tar ledigt på fredag, sen match på kvällen sen matcher hela helgen och vi kommer såklart till final!!!!!!!!!!!! sen tar jag ledigt på mondag för vi kommer hem typ halv 2 på natten! bloggar mycket den dagen!
skulle skriva detta för att jag inte skulle glömma av de så ni inte undrar för att jag inte har bloggat så mycket på helgena! men nu ska johanna gå,
puuuussssssssssss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa de du shoppade på bikbok

2011-04-05 @ 22:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0