go dag hos vickaaaaaan!

2011-04-20 @ 22:31:04
Hej!
Idag vakna jag 9:någonting, sen ringde jag lova och fråga om hon ville följa med till coop.
Så åkte vi in med bussen ditt och kolla lite.Sen va vi hemma en stund och tog lite bilder.
Sen kom pappa hem så åkte vi till världens bästa vickan.
Vickan mötte oss, så gick vi in på konsum och köpte mat som vi skulle laga.
Det blev tacospaj med cola.Sen gick vi ner igen till konsum och köpte glass.
Och sen satte vi oss på taket på hennes lägenhet! såg hela göteborg, har kort på de lägger kanske ut den någon gång.Vi får se.Så va vi lite på taket, sen kom lovas pappa.
Så åkte vi hem. Sen åkte jag ner till kärra och skulle vara med Elin och Matilda.
Vi gick till rampen och gungorna.
Sen skulle vi hem och nu ska båda två sova hos mig och just nu kollar vi blades of glory.
rekomenderar filmen!
åh just de, lägger ut bilder på vad jag köpte snart, ska kolla lite på filmen först.
pussssssssss
FINA VICKAN OCH FILMEN!
uppdaterar mer sen!

Kommentarer
Postat av: Liger - Den största katten på planeten

love it :) thanks for your picture too :)

Wow so much adorable to watch :) Superb Photography

Thanks for displaying :) It is awesome :)

have a great time :)

2011-04-21 @ 18:22:11     URL: http://www.ligerworld.com/liger-svenska.html

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0