BRÄNNBOLL

2011-04-28 @ 21:49:57
HEJ!
Idag var jag hemma från skolan, hade feber.Sen dusha jag och så hade jag ingen feber längre.Är mest försyld nu. Förut var jag först med matilda hummelgård sen ringde lova och amanda så va vi med dom , vi tog bilder. Bildeerna kommer ut på fotobloggen, men inte just idag. Sen gick vi ner till dagiset och gunga lite.Senare kom amandas pappa och sen gick vi till matilda för lova skulle hämta onepiece för dom ska vara bäbisar imon,m jag ska vara ett troll men sen gick jag och elin så såg vi emma hesselbäck alexander harbeck och rasmus ida och emelei och massa där så vio spela brännboll! ganska länge . hahaha , jag är bäst....... men
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0